Способи оплати
Способи доставки
Регіони доставки
Умови повернення та обміну
Повернення та обмін
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» , споживач має право на повернення та обмін товару. Товари належної та неналежної якості мають різні умови повернення.
Умови повернення товару належної якості
Протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту передачі покупцю непродовольчого товару (якщо триваліший термін не оголошений продавцем) у місці придбання або інших місцях, оголошених продавцем, товар підлягає поверненню та обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в даного продавця.
Товар належної якості можна повернути або обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, фасону, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.
Умови повернення товару неналежної якості
Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушено.
Способи повернення товару
Для повернення товару необхідно зв'язатися із представниками інтернет-магазину для отримання інформації про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за домовленістю з продавцем.
Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 (семи) банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.
Умови повернення коштів
Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:
- При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
- При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої було здійснено оплату.
- При оплаті товару банківським переказом або в інший спосіб, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.
Якщо вам не вдалося зв'язатися з продавцем, зателефонуйте до служби підтримки порталу за номером +38 (044) 344-82-53
Винятки
- Продавець має право відмовити у поверненні та обміні непродовольчого товару належної якості, якщо він входить до Переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
- Споживач має право вимагати повернення або обмін непродовольчого товару через 30 днів, якщо він є технічно складним, відповідно до Переліку технічно складних товарів.
Умови гарантії
Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення товару відповідної якості
Умови обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статей 9 Закону «Про захист прав споживача», товар відповідної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернений у магазин протягом 14 днів з дня продажу за умов збереження товарного вигляду :
-товар не був у вживанні і не має слідів ношення - царапин, сколів, потертостей і т.п.
-товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
-збережені всі ярлики і заводське маркування
-товар зберігає товарний вид і свої споживчі властивості.
Процедура повернення товару:
Щоб повернути товар, будь ласка, виконайте наступні дії:
1. Запакуйте ТОВАР в упаковку в повній комплектації
2. Повідомте нам на електрнну адресу megazvuk2007@gmail.com свої персональні дані і реквізити для повернення Вам грошових коштів,
3. Зверніться в найближче відділення Нової Пошти. Вкажіть, будь ласка, дані отримувача:
отримувач > Федорів Андрій Богданович
телефон >380506771632
адреса отримувача > м.Івано-Франківськ
Відділення № 30 вул. Північний бульвар, 10, Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76019
4. Повернення коштів відбувається протягом 14 робочих днів з моменту успішного прийняття посилки на самому складі повернення
Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був невідповідної якості. Якщо товар відповідної якості всі витрати несе покупець
З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.